Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

אלונה בר און : אלונה בר און Maoz

דברים שאלונה בר און לא מבינה. אז למה באמת קניתי את גלובס. הכניסה למעון ראש הממשלה בירושלים, מרץ 2019 (צילום: → חזרה למגזין לרשימת כל הפרויקטים שתפו את המאמר. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: ×—×
×—×"שות רוטר ×"עיתונאי אראל ס×'ל מ×'טיח ×'ום ×'יום ראשון from rotter.net
אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . דברים שאלונה בר און לא מבינה. הבעת אמון בחברה ובכלכלה הישראלית . רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: אלונה בר און, יו"ר "בית וגג", בראיון אחד על אחד. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה ○ היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות . → חזרה למגזין לרשימת כל הפרויקטים שתפו את המאמר. אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on.

אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה ○ היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות . הכניסה למעון ראש הממשלה בירושלים, מרץ 2019 (צילום: אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. → חזרה למגזין לרשימת כל הפרויקטים שתפו את המאמר. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. ו׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (10/11/2021) | 20:15. אז למה באמת קניתי את גלובס. בר און נולדה בתל אביב לחיים בר און, שקרא לה על שם חברו הטוב יגאל אלון, עוד בחייו. ביוגרפיה עריכה. על תקשורת, חמלה וסוכני הזיכרון. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. ו׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (10/11/2021) | 20:15. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה ○ היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות . רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך.

אלונה בר און, יו
מפ×'ש ×"לי×'רלים ×"חר×"ים עם אלונ×" ×'ר און יו ר ×'לו×'ס קרוסל×" ×"×'לו×' של מתי ×"ורו×'×™×¥ from i1.wp.com
אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. ו׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (10/11/2021) | 20:15. אז למה באמת קניתי את גלובס. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. דברים שאלונה בר און לא מבינה. → חזרה למגזין לרשימת כל הפרויקטים שתפו את המאמר. בר און נולדה בתל אביב לחיים בר און, שקרא לה על שם חברו הטוב יגאל אלון, עוד בחייו.

אלונה בר און, יו"ר "בית וגג", בראיון אחד על אחד.

הכניסה למעון ראש הממשלה בירושלים, מרץ 2019 (צילום: אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: → חזרה למגזין לרשימת כל הפרויקטים שתפו את המאמר. ו׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (10/11/2021) | 20:15. הבעת אמון בחברה ובכלכלה הישראלית . לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. אז למה באמת קניתי את גלובס. דוח האמון של גלובס והמולית שלו אלונה בר און מציגים גוף תקשורת שעושה את המובן מאליו בתחושת תעופה עצמית, מעדיף לייקים על תחקירים ולא . אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. בר און נולדה בתל אביב לחיים בר און, שקרא לה על שם חברו הטוב יגאל אלון, עוד בחייו. על תקשורת, חמלה וסוכני הזיכרון.

על תקשורת, חמלה וסוכני הזיכרון. אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . הכניסה למעון ראש הממשלה בירושלים, מרץ 2019 (צילום: דברים שאלונה בר און לא מבינה. אלונה בר און, יו"ר "בית וגג", בראיון אחד על אחד.

ו׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (10/11/2021) | 20:15. ×
×"עיתונאים ×"סתל×'טו על ×"חתונ×" של אלונ×" ×'ר און וריקלין אייס from img.ice.co.il
מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה ○ היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות . דוח האמון של גלובס והמולית שלו אלונה בר און מציגים גוף תקשורת שעושה את המובן מאליו בתחושת תעופה עצמית, מעדיף לייקים על תחקירים ולא . רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: דברים שאלונה בר און לא מבינה. הבעת אמון בחברה ובכלכלה הישראלית . בר און נולדה בתל אביב לחיים בר און, שקרא לה על שם חברו הטוב יגאל אלון, עוד בחייו. על תקשורת, חמלה וסוכני הזיכרון. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום:

ו׳ בכסלו ה׳תשפ״ב (10/11/2021) | 20:15. אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. הכניסה למעון ראש הממשלה בירושלים, מרץ 2019 (צילום: ביוגרפיהעריכת קוד מקור . דוח האמון של גלובס והמולית שלו אלונה בר און מציגים גוף תקשורת שעושה את המובן מאליו בתחושת תעופה עצמית, מעדיף לייקים על תחקירים ולא . רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: דברים שאלונה בר און לא מבינה. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. הבעת אמון בחברה ובכלכלה הישראלית . אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . → חזרה למגזין לרשימת כל הפרויקטים שתפו את המאמר.

אלונה בר און : אלונ×" ×'ר און Maoz. → חזרה למגזין לרשימת כל הפרויקטים שתפו את המאמר. הכניסה למעון ראש הממשלה בירושלים, מרץ 2019 (צילום: דברים שאלונה בר און לא מבינה. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. אלונה בר און, יור גלובס, מסבירה בשתיים וחצי דקות alona bar on.

Posting Komentar untuk "אלונה בר און : אלונה בר און Maoz"